Velkommen til å følge Myra og og kvalpane hennar.

12. august 2012

Mia er hos frisøren Letti

 Laurdag 11.august.
Mia og Else skal i Isfjorden for å besøke
FRISØREN Letti.
Så Myra og matmor henger seg på.
 Det badast, fønast og børstast.
Dette blir!

 FERDIG!
Å rett opp i fanget til Matmor Else.

 For ei stasjente Mia har blitt!
Berre sjå:




 Så litt ekstra etterstell.
Men Mia kunna no tengt seg den herlege pærekaka
i staden for å ligge her å bli smurt bådde på mage og fota.
Myra har fått låne parabolstolen til 
Nora, og det ser apselutt som Myra er fornøgd med.

Jentene og gutane i leik
 

2 kommentarer:

  1. Hei, så fin Mia blei. Mamma seier at kanskje eg også skal ta meg ein tur til skikkelig frisør, for det kan eg trenge. Denne mamma-klippen min er litt rar. Men ho seier at trening gjer meister og det er ikkje lett når eg er så makkete og fantete. Det såg ut som dokke kosa dokke i hagen. Der kunne ej me ha tenkt meg å vore.

    helsing Barnum

    SvarSlett
  2. Hei igjen !

    Eg var så "lur" å forandra bloggadressa mi og var ikkje klar over at den nye ikkje vart forena med den gamle på alle plan, så

    vil du finne oss igjen og fortsatt ha oss i bloggrullen din, må du forandre adressa til bloggen vår til:

    http://petrineogbarnum.blogspot.no/

    SvarSlett