Velkommen til å følge Myra og og kvalpane hennar.

15. januar 2012

Første langtur for Nora

Godt nytt år!
Eit nytt og godt hundeår på gong.


Laurdag 14. januar
Molly og Randi inviterte på tur rundt Synnalandsvatnet.
Å det kunne vi no ikkje sei neitakk til.

Men enkelt blei det ikkje...
Nora sprang laust, og det trudde Molly også at ho gjorde.
Og Molly er ikkje ein liten boff ein berre kan ta
under arma om ting gjeng litt på tvers.

Å skal ein i tillegg ta ein telefon kan det bli
litt hektisk.
Uansett, det var ein herleg tur,
så tusen takk for den!
Å Myra....
du gjekk som ei dronning heil vegen!

2 kommentarer:

  1. Vi er heilt enig !!

    Hei, Nora ! Du så kjekt du har det sammen dei andre hundane på tur. Du er jammen flink til å gå tur. Eg er nødt til å ha på band heile tida, eg. Mamma er så redd eg skal stikke av og så er eg så utrolig rask.

    Trur ikkje det blir hundeutstilling i mai på oss, men vi skal sikkert på kvalpekurs og lære Mamma nokre viktige ting ho sikkert treng å lære. Men det hadde vore kjekt å helse på deg ein gong. Vi bor nå ikkje så langt frå kvarandre.

    Kjekt å bloggast, snutekos frå Barnum

    SvarSlett
  2. Hei Barnum

    Må nok ha band på eg eg. Men no er eg så heldig å bo på gard, og kan gå i utmarka og fjøra uten band.
    Matmor mi har også meldt meg på dresurkurs. Det blir spennande!
    Og eg treng det vist, for er no komen i trassalderen, og har mange rampefører for meg.

    Snutekos frå Nora

    SvarSlett